من تحت درمان با دیالیز و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من تحت درمان با دیالیز و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر

من دیالیز به مدت 10 جلسه قرار گرفته اند اما سطح کراتینین من است هنوز هم بالا تا 12، چگونه می توانم آن را پایین تر؟ به هر حال، من فشار خون بالا برای تقریبا 8 سال است.
از شما اظهار داشت، من می دانم که شما در حال حاضر از فشار خون بالا رنج می برند نفروپاتی. سطح کراتینین شما بالا است، و این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به مقدار زیادی آسیب دیده است. از آنجا که کراتینین استاندارد برای قضاوت عملکرد کلیه است. این زباله های ناشی از عضلات است، و زمانی که کلیه ها آسیب دیده اند، پس از آن مواد زائد و سموم نمی تواند خارج از بدن خارج شوند، و سپس آنها را در بدن سپرده خواهد شد. بنابراین راه هایی برای کاهش سطح کراتینین برای یافتن برخی از روش های آن را تخلیه و یا به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه (زمانی که عملکرد کلیه را افزایش دهد، سموم حذف خواهد شد و سطح کراتینین کاهش خواهد شد).
همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از راه های متداول برای کاهش سطح کراتینین بالا است اما برای وضعیت شما آن کار نمی کند، بنابراین تنها راه به بهبود عملکرد کلیه باشد.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن دارای چهار کارکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. به گونه ای که عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.
با عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا ناشی از عملکرد پایین کلیه را می توان با آن بهبود یافته است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: